SERVICE NA VERKOOP

K.W. beschikt over vakkundige technici om een eigen dienst na verkoop te kunnen garanderen.
Door regelmatig bijscholingen te volgen bij de leveranciers, zijn wij steeds op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Om een herstelling door te geven is het belangrijk om ons zo veel mogelijk informatie over uw toestel te bezorgen. Wij hebben de mogelijkheid om in ons archief terug te vinden welk type en merk u heeft aangekocht, maar er zijn enkele kenmerken die de leverancier nodig heeft om ons de nodige vervangstukken te kunnen bezorgen.

Volgende gegevens dient u ons mede te delen:

  • Type van het toestel
  • Jaar van aankoop
  • Detailnummers zoals het E nummer en FD nummer (dit vindt u binnen in het toestel)
  • Omschrijving van het probleem

Mail fax of bel ons deze gegevens door. Wij zorgen dan voor de bestelling en de herstelling door eigen technici of door technici van de leverancier, indien het toestel al dan niet onder garantie valt. Op alle elektrische toestellen wordt door de fabrikant 2 jaar garantie toegekend. Dit betekent dat u bij een defekt geen kosten zullen worden aangerekend voor het materiaal, noch voor arbeidsloon.
Ook voor keukenkranen geldt een minimumgarantie van 2 jaar bij onze leveranciers. Bij sommige is dit zelfs 10 jaar. Voor meer informatie over uw garantie kan u ons steeds telefonisch contacteren.

Indien u zelf wenst contact op te nemen met de fabrikant van uw toestel, vindt u onderaan de contactgegevens. Voor verdere inlichtingen staan wij steeds tot uw dienst!

CONTACTGEGEVENS LEVERANCIERS

Bekijk hier